5 клас

5 клас
16.03 - 18.03
Тема: Українські землі під владою двох імперій. Українське національне відродження.
Опрацювати параграф 13.
Запитання і завдання:
Опрацювати схему ст.72
Виписати та пояснити терміни: "партія", "громади", "революція", "Просвіти", "Український П'ємонт".
ст. 77 дати відповіді на питання 1-13 (усно)

30.03
Тема: Українська революція і боротьба за збереження державості (1917-1921 рр.)
Опрацювати параграф 14
Запитання і завдання
Виписати та пояснити терміни: "Українська Центральна Рада", "Українські січові стрільці", "універсал", "Директорія", "Західно-Українська Народна Республіка", "Українська галицька армія"
ст. 83 дати відповіді на питання 1-9 (усно)

01.04
Тема: Політика більшовиків щодо України. Голодомор 1932-1933 рр.
Опрацювати параграф 15
Запитання і завдання
Виписати та пояснити терміни: "індустріалізація", "колгосп", "репресії", "Голомомор"
Опрацювати джерела на ст. 89
ст. 89 дати відповіді на питання 1-8 (усно)

06.04
Тема: Україна в роки Другої світової війни
Опрацювати параграф 16 пункт 1
Запитання і завдання (письмово)
1. Коли почалася Друга світова війна?
2. У результаті яких подій Західна Україна була приєднана до Радянського Союзу?

Додаткова інформація за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=kqTSkwkwLFM

Учні 5-Г та 5-Д класів  відповіді на всі письмові запитання надсилати в телеграм на
номер 0673961649 (Інна Михайлівна)

08.04
Тема: Радянсько-німецька війна та Україна
Опрацювати параграф 16 пункт 2
Запитання і завдання (письмово)
1.Вкажіть дату початку німецько-радянської війни
2.За що і проти кого боролася Українська повстанськаармія?
3. У результаті якої битви було звільнено Київ від нацистських загарбників?
4.У якому році  було звільнено Україну від нацистів?
5. Коли святкують День перемоги над нацистською Німеччиною і завершення бойових дій у Європі?

Учні 5-Г та -Д класу можуть також присилати відповіді на електронну пошту scobeeva1975@gmail.com
   учні 5-В клас привилають відповіді на електрону адресу   walentina.skakun@gmail.com
Шановні учні 5-А та 5-Б класів! 
Прошу відповіді надсилати на пошту за адресою : razd2302@gmail.com

13.04 Тема: Проголошення незалежності України
Опрацювати параграф 17 пункт 1, 2
Запитання і завдання 
1. У складі якої держави перебувала Україна до 1991 р.?
2. Визначте позитивні й негативні сторони життя уукраїнців у 1960-1980-х рр. (письмово)
3. Із якою метою відбувалося знищення украхнської мови та культури за радянських часів?
4. Хто такі дисиденти? (письмово)

Додаткова інформація

Поняття і терміни
Дисиденти (від лат. dissidens – незгідний) – учасники опозиційного руху в СРСР з кінця 50-х – до середини 80-х; виступали за демократизацію суспільства, дотримання прав і свобод людини, в неросійських республіках – за національні права, власну державність.

Українське дисидентство непокоїли дві головні проблеми. Перша торкалася прав нації, а друга  прав людини. Характерною особливістю поглядів дисидентів було те, що вони не розділяли права нації та права людини, не протиставляли їх одне одному, а розглядали як одне ціле.
В соціально-політичному ж аспекті нова генерація національно-патріотичних сил продовжувала підтримувати і розвивати демократичні і правові традиції. Тому не випадково, що з того часу фактично як синоніми вживаються терміни дисидентствоправозахисництво й інакомислення.
Відчуваючи, що цей опозиційний рух створює серйозну небезпеку правлячому режиму, партійні і державні структури України спрямували на безкомпромісну і рішучу боротьбу з опозицією органи КДБ. Зокрема, в грудні 1959 р. ЦК Компартії України своєю постановою зобов'язав українських кадебістів «посилити роботу щодо попередження, викриття і припинення ворожих дій націоналістичних та інших антирадянських елементів на території республіки».
У нових умовах правоохоронні органи змушені були відмовитись від прямих репресій, а ширше застосовувати більш гнучкі профілактичні методи, тобто «виховну» роботу з тими, хто «випадково потрапив на ворожий шлях».
Варто зазначити, що всупереч процесам лібералізації, радянські каральні органи працювали, як і раніше, досить активно. Тільки за 1954-1959 рр. в Україні було викрито і ліквідовано 183 «націоналістичних та антирадянських угруповань», майже 2 тисячі осіб за антирадянську діяльність було притягнуто до кримінальної відповідальності, 1 300  відчули на собі «профілактичну» роботу спецорганів.

15.04
Тема: Здобуття Україною незалежності
Опрацювати параграф 17 пункт 3
Запитання і завдання
Скласти короткий конспект до пункту. Звернути увагу на виділені дати , терміни, прізвища.
ст.101 дати відповіді на питання 9 - 12 (усно)
Додаткова інформація:
Незалежність – це можливість приймати самостійне рішення, які підкоряються власним бажанням та інтересам і не потребують зовнішніх вказівок та наказів.   
Незалежність держави – політична самостійність, відсутність підлеглості, суверенітет.
Акт проголошення незалежності України було ухвалено 24 серпня 1991 р.  Цей день став державним святом, яке ми щорічно святкуємо. Під час референдуму 1 грудня 1991 року за цей документ проголосувало понад 90 відсотків населення.
Референдум – прийняття виборцями рішення з конституційних, законодавчих чи інших політичних питань.
Першим Президентом незалежної України став Леонід Кравчук. Його наступниками були: Леонід Кучма, Віктор Ющенко, Віктор Янукович. У червні 2014 р. Президентом України став Петро Порошенко. 
Здобувши незалежність, Україна зобов’язувалася вирішити безліч питань. За короткий проміжок часу  було створено нову систему державного управління, власні Збройні сили, органи безпеки та правопорядку. Україна має всі різновиди сучасного транспорту: залізничний, повітряний, автомобільний, морський, річковий, трубопровідний та метрополітен. У вересні 1996 р. в Україні в обіг було запроваджено власну національну валюту – гривню. 

У 1997 р. Леонід Каденюк став членом міжнародного екіпажу космонавтів космічного корабля «Колумбія».  Незаперечні досягнення незалежної України в культурі, науці та спорті. 

https://www.youtube.com/watch?v=TdYk5aYKoGY


22.04
Тема: Революція Гідності 2013-2014 рр.
Опрацювати параграф 18 пункт 1
Запитання і завдання
Виписати визначення термінів "корупція", "Європейський Союз", "Асоціація", "гідність".
Дати відповіді на питання 1-2 ст.105 (усно)
Основні дати:
листопад 2013 р. до лютого 2014 р. - Революція Гідності
Додаткова інформація.:

Революція Гідності – національно-патріотичні протестні акції в Україні, передусім, проти корупції, свавілля правоохоронних органів та сил спецпрезначенців, а також на підтримку європейського вектора зовнішньої політики України

https://www.youtube.com/watch?v=uNaG4MKRduQ



Шановні учні 5-А, 5-Б класів! 
 27. 04.20 (понеділок)  з 15.00 до 20.00 відбудеться  онлайн - тестування 
за темою «Історія України в пам’ятках»  (посилання буде тут). 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=194979
На оцінку буде впливати  систематичне  виконання  Д/З   та результати 
тестування.

27.04
Тема: Революція Гідності 2013-2014 рр. Агресія Росії проти України
Опрацювати параграф 18 пункт 2
Запитання і завдання
Виписати зміст термінів "гідність", "агресія", "санкції".
Дати письмово відповіді на питання
1. Чому Росія вчинила агресію проти України?
2. Які території України на сьогодні не контролює українська влада?
 Додаткова інформація

Робота з термінами
 Анексія Криму - це військова агресія Росії, спрямована на насильницьке протиправне відторгнення Кримської автономії та Севастополя від України та їх приєднання до Російської Федерації на правах суб'єкта Російської Федерації, що було здійснено протягом березня 2014 року.
Зелені чоловічки - позначення окупаційних військ, які висадилися в Криму без розпізнавальних знаків та відзнак на одязі і  техніці, які у складі спецпідрозділів проводили таємні, на першому етапі часто небойові операції з захоплення і блокування об'єктів у ході російського вторгнення в Україну у 2014році.12 березня 2014 НАТО визнало, що «зелені чоловічки» у Криму є військовослужбовцями Російської Федерації

     Окупація Криму Росією стала справжнім викликом для України та міжнародної спільноти, адже одна з держав-гарантів територіальної цілісності України не просто вторглась на територію України, але офіційно оголосила його частиною РФ. Москва розгорнула справжню інформаційну війну проти України та нової української влади, намагаючись дискридитувати її в очах міжнародної спільноти. Водночас російські спецслужби за допомогою агентів впливу та проросійських терористів активно працювали в східних та південних областях України з метою дестабілізації ситуації та розколу України.
     Перші масштабні проросійські виступи на сході України відбулися 1 березня 2014 року в Донецьку та Луганську. В цей день мітингувальниками було піднято над будівлями Донецької та Луганської облдержадміністрацій російські прапори. В той же день Донецька облрада ухвалила рішення щодо проведення референдуму щодо подальшої долі Донбасу, а Луганська обласна рада наступного дня ухвалила рішення про визнання нелегітимними центральні органи виконавчої влади України. 9 березня у Луганську, а 13 березня - у Донецьку сталися перші сутички між проукраїнськими та проросійськими силами. Так, 9 березня проросійські активісти за невтручання міліції розігнали мітинг з нагоди 200-річчя Т. Шевченка, а 13 березня  напали на мітинг за єдність України, що проходив у Донецьку. Дмитро Чернявський став першою жертвою зіткнень, отримавши ножове поранення від російського бойовика на мітингу в Донецьку. Протягом квітня 2014 року сепаратистськими угрупуваннями за допомогою російських спецслужб були проголошені на території Донецької та Луганської областей так звані «народні республіки» – Донецьку народну республіку (ДНР) 7 квітня та Луганську народну республіку (ЛНР) 27 квітня.

https://www.youtube.com/watch?v=6onZgw0zH-M

Шановні учні 5-А, 5-Б класів! 
27. 04.20 (понеділок)  з 15.00 до 20.00
 відбувається  онлайн - тестування 
за темою «Проголошення незалежності України.» 
за адресою: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=194979
 На оцінку буде впливати  систематичне  виконання  Д/З   та результати 
тестування.

  29.04.
Практичне заняття. Пам'ятки історії рідного краю
Опрацювати матеріал на ст. 106
Завдання 
1. Відвідати краєзнавчий музей  (віртуальна подорож)
2. Ознайомитися з пам'ятками рідного краю користуючись мережею інтернет
3. Скласти презентацію "Пам'ятки історії рідного краю"  на основі отриманої інформації  та надіслати на електронну пошту
 scobeeva1975@gmail.com (5-г та 5-д кл.)

walentina.skakun@gmail.com  учні 5-В класу
razd2302@gmail/com учні 5-А та Б класів

http://vinnytsia-museum.in.ua/pano/

https://www.youtube.com/watch?v=QrPnldNaPzE

04.05 
Тема: Дослідники історії.
Головні цілі пізнання минулого
Опрацювати параграф 19
Запитання і завдання
Виписати у зошит і вивчити  визначення термінів "історична особа", "історичний факт", "історична особа", "історичне явище", "історичний процес".
ст. 111 дати відповіді на питання 1-5, 7 (усно)

Матеріал до уроку:

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-golovni-cili-piznanna-minulogo-242605.html


06.05
Тема: Історія, історики, письменники та  поети
Опрацювати параграф 20 
Запитання і завдання 
ст. 116 дати вдповідь на питання 1-5, 7-11 (усно) 

Виписати у зошит та вивчити основні поняття:
Історіографія – це наука, що вивчає розвиток історичної думки.
Історичні діячі — це люди, які змінили життя суспільства у минулому та   продовжують впливати на нього у наш час.

На основі матеріалу підручника заповнити таблицю 
"Видатні українські історики"

 № п/п
Ім’я та прізвище історика 
 Назви творів
1.      
Дмитро Бантиш-Каменський 
 "Історія Малої Росії"
2.      


     3.


    4.


    5. 


     
Переглянути презентацію за посиланням 
https://naurok.com.ua/prezentaciya-istoriya-istoriki-pismenniki-ta-poeti-165923.html


Учні 5-Г та -Д класу можуть також присилати відповіді на електронну пошту scobeeva1975@gmail.com
   учні 5-В клас привилають відповіді на електрону адресу   walentina.skakun@gmail.com
Шановні учні 5-А та 5-Б класів! 
Прошу відповіді надсилати на пошту за адресою : razd2302@gmail.com  або у Viber за номером: 0688400623)


13.05.
Тема:  Праця і господарство: колись і сьогодні
Опрацювати параграф 21
Запитання і завдання
Виписати в зошит та вивчити значення термінів "господарство", "праця", "натуральне господарство", "товарне виробництво".
ст. 123 дати відповіді на питання 1-5 (усно)

Матеріал до уроку
Переглянути відео за посиланням 
https://www.youtube.com/watch?v=FVINrUALXgo

https://www.youtube.com/watch?v=G4ddoN3jNDo

18.05
Тема: Міста й села в минулому й заразОпрацювати параграф 22
Запитання і завдання
ст. 129 дати відповіді на питання 1-4, 6,7 (усно), питання 8 (письмово)

Матеріал до уроку

Зародження міського життя на українських землях. Міста, містечка, великі й малі села створювали ту неповторну основу, на якій відбувалися події української історії. Кожне із цих поселень мало й має власне обличчя. Однак лише разом вони формують образ тієї України, яку згадував кожен, хто бачив її хоча б раз у житті. Як же формувався цей образ?
Перехід людства до осілого способу життя призвів до появи постійних поселень. Згодом серед поселень землеробів почали виділятися ті, де були зосереджені ремісники, представники влади, розташовані релігійні святині. Такий тип поселення називають містом.
За честь бути першим містом сперечалися Єрихон (розташований на території сучасного Ізраїлю) і Чатал-Гуюк (розташований на території сучасної Туреччини). Вони виникли приблизно 10 тисяч років тому.
Ольвія — найбільше грецьке місто Північного Причорномор'я в уяві художника (1) і реконструктора-археолога (2).
Розгляньте малюнки. На які заняття жителів грецьких міст вказують зображення? Чим художній образ відрізняється від реконструкції?
Реконструкція поселення Майданецьке на Черкащині за результатами археологічних досліджень племен трипільської культури.
Появу міського життя на території України деякі історики пов’язують із часами трипільської культури. Так, серед поселень трипільців, які дослідили археологи, виділяються кілька великих протоміст. Найбільше з них Майданецьке, що існувало приблизно 6 тисяч років тому. На площі у 200 гектарів розміщувалося близько 3 тисяч одно-, дво- і триповерхових будівель. Імовірно, тут проживало до 15 тисяч осіб. Це було найбільше поселення в Європі тих часів. Проте історики вважають, що велике скупчення населення й великі розміри є недостатніми умовами для статусу міста. Дослідження ще тривають. Після занепаду трипільської культури на території України на тривалий час зникли великі поселення.
Поява справжнього міського життя на території сучасної України пов’язане з переселенням на ці землі греків у VIII—VI ст. до н. е. На узбережжі Чорного моря і в Криму постали грецькі міста. Кожне місто було окремою державою. За своїм зовнішнім виглядом і внутрішнім устроєм вони нагадували міста Греції. На початку нашої ери після загибелі Римської імперії занепало й міське життя на цих землях.
Реконструкції слов'янського городища і невеликих поселень.
Розгляньте малюнки. Укажіть основні відмінності між грецькими містами й слов'янськими городищами.
Київ за часів князя Ярослава Мудрого. Реконструкція.
Чому Київ у XIX ст. вже мав суттєві відмінності від попередніх епох?
Київ у XVII ст. (1) та на початку XIX ст (2).

Розвиток міського життя. Наступний етап у розвитку міст на землях сучасної України пов’язаний із виникненням і розвитком Київської держави (Русі-України).
Слов’яни, які заселяли лісостепові та лісові простори України, жили невеликими поселеннями. Також вони мали укріплені городища, які були племінними центрами. Наприкінці V — на початку VI ст. з одного такого городища постав Київ. Згодом виникли й інші відомі тепер міста: Чернігів, Коростень, Переяслав тощо
Київська держава за часів свого розквіту мала настільки багато міст, що її називали «гердерікою» — «країною міст». Київ був одним із найбільших міст Європи. У цей період міста стали центрами ремесла й торгівлі, тут жили князь та інші представники влади. У містах розміщувалися головні храми, які перетворювалися на місця паломництва вірян. Проте слід зазначити, що більша частина населення продовжувала працювати на землі.
У XIII ст. після монгольської навали Київ на тривалий час занепав. Хоча загалом його вигляд залишався незмінним аж до XIX ст. Занепадали й інші міста Наддніпрянщини.
У той самий час активно розвивалося міське життя на західноукраїнських землях. Тут міста, подібно до західноєвропейських міст, мали вузенькі вулички, кам’яні будівлі, центральну ринкову площу, кафедральний собор, ратушу тощо. Найшвидше розвивався Львів, який на кілька століть став найбільшим містом на українських землях, важливим центром торгівлі та ремесла.
Переглянути презентацію за посиланням 

Переглянути відео за посиланням 
https://www.youtube.com/watch?v=KO7U9dCCSmM
https://www.youtube.com/watch?v=s8CeEscHjT8


20.05
Тема: Наука та освіта на українських землях 
Опрацювати параграф 23, 24
Запитання і завдання
ст.133 дати відповіді на питання 1-4 (усно)
ст. 137 дати відповіді на питання  (усно)

Матеріал до уроку
Орієнтовна таблиця
Чинники, що позитивно впливали
на розвиток культури
Чинники, що негативно впливали
на розвиток культури
- Реформи 60–70-х років (скасування кріпацтва, реформа освіти, земська, судова, міська реформи), які розширили межі культурно-просвітницької діяльності та створили нові умови для позитивних зрушень у розвитку культури.
-Модернізація економіки, розвиток фабрично-заводського виробництва, завершення промислового перевороту, розвиток ринкових відносин стимулювали розвиток культури, особливо освіти та науки.
Активна культурно-просвітницька діяльність діячів суспільно-політичного та національно-визвольного рухів
- Відсутність власної державності, антиукраїнська політика російського та австрійського урядів (русифікація, полонізація, мадяризація, понімечення українського населення).
- Численні заборони урядів обох імперій (Валуєвський циркуляр, Емський указ, контрреформи 80–90х років тощо).
- Переслідування з боку влади передових діячів української культури, еміграція за кордон частини української інтелігенції

Таким чином, розвиток української культури другої половини ХІХ ст. проходив в складних суперечливих умовах. Однак ряд факторів позитивно позначилися на українській культурі даного періоду.
 Розвиток освіти.

Колонізаторський характер політики царизму в Україні найяскравіше виявився в галузі освіти.
. Розвиток науки. Видатні вчені.
В умовах, коли більшість населення українських земель не вміла читати, а успіхи в розвиткові освіти були незначними, прогрес в науці вражав уяву.
Чинники розвитку науки: 
-  Загальноєвропейський прогрес в наці і техніці.
-  Розвиток промисловості після реформ 60-70-х рр. ХІХ ст., що потребував кваліфікованих спеціалістів і нових технологій.
-  Відсутність ідеологічного забарвлення в дослідженнях.
-  Домінування філософії позитивізму, що сприяла пошуку достовірних і точних вимірів фізичних і суспільних явищ.

-     “І.Мечников - перший лауреат Нобелівської премії з України“.
-     “І.Пулюй - фізик і електротехнік, вчений-винахідник“.

-     “М.Грушевський - організатор української науки“.


 Дозвілля. Дозвілля — це сукупність занять у вільний час, які дають змогу людині отримати задоволення й відновити сили для подальшої праці.


До дозвілля належать такі види занять, як читання, перегляд телепередач, відвідування кінотеатрів, театрів, концертів, спілкування з друзями, заняття спортом, розваги, прогулянки, ігри тощо.
Дозвілля має глибоке історичне коріння, яке сягає часів Первісного суспільства. Так, повернення мисливців зі здобиччю одноплемінники сприймали як велике свято. У всі часи свято протиставляли будням. Свято — це вільний час, а обряд, який його супроводжував, — спосіб виконання урочистих дій.
Розгляньте малюнки. Які обряди супроводжують зображені свята?
Святкування Різдва.
Свято Івана Купала.
Великдень на Гуцульщині.
Святкування Дня незалежності України.
Перехід племен до осілого способу життя й заняття землеробством пов’язаний із появою цілої системи свят. Вони давали можливість людям відпочити, отримати моральне задоволення, а також виконували виховну функцію.
Із роками свята набували нового змісту. На думку вчених, свято є первинною формою дозвільної діяльності. Чергування буднів і свят — характерна ознака всіх народів. У наших давніх пращурів найбільша кількість свят припадала на пізню осінь, зиму й ранню весну, коли селянин мав перепочинок від напруженої праці.
Згодом до народних свят додалися релігійні, що зазвичай збігалися з народними, і державні. Останні були пов’язані з важливими подіями становлення та розвитку держави. Найбільшим державним святом України є день проголошення її незалежності — 24 серпня.
Свята обов’язково супроводжують музика, танці й спів, театральне дійство тощо. Ця традиція теж має давнє минуле. Так, під час розкопок на стоянці первісних людей у селі Мізин було знайдено набір музичних інструментів.
Ще одним способом проведення дозвілля є різноманітні ігри. Вони часто були складовими свята. У той самий час гра є способом набуття досвіду й формою навчання. Першими іграми були боротьба, кулачний бій, бігання наввипередки, метання списа тощо.
Із часом у святах й обрядах відбувалися зміни, але процес цей тривав надто повільно. Кожне свято проходило з року в рік за всім добре відомим порядком, кожному святу й обряду відповідали певні пісні, танці та ігри.
Крім спільних свят, у кожної групи населення є власні способи проведення дозвілля. Наприклад, за часів Русі в палаці князя влаштовували пишні бенкети на честь відзначення перемоги, прибуття почесних гостей, організовували поєдинки, полювання тощо.
Традиції відзначення свят стали передумовою для формування культурних традицій: читання книг, заняття різними видами мистецтва, відвідування театральних вистав, концертів, кінопоказів, музеїв, виставок тощо. З’являлися різноманітні установи, покликані задовольняти культурні потреби людей: бібліотеки, хати-читальні, клуби, гуртки за інтересами, театри, кінотеатри, музеї тощо. Згодом держава взяла на себе утримання цих закладів.
Також формувалася індустрія розваг: атракціони, ігрові автомати, всілякі шоу тощо. Із другої половини XX ст. найбільш впливовим стало телебачення.
Наприкінці XIX ст. виник такий вид дозвілля, як туризм. Це тимчасовий виїзд особи з місця постійного проживання з оздоровчою, пізнавальною, професійно-діловою або іншою метою.
 Турбота про здоров’я. Дозвілля тісно пов’язане з турботою про здоров’я. Український народ із глибокої давнини цінує здоров’я як головний життєвий скарб. Відомі прислів’я і приказки: «Без здоров’я немає багатства», «Нема щастя без здоров’я» тощо. Здоров’я бажають під час зустрічі й прощання, у взаємних привітаннях.
Із давніх-давен людина розуміла, що її здоров’я значною мірою залежить від неї самої. Новітні наукові дослідження доводять, що стан здоров’я людей на 10% залежить від рівня розвитку медичного обслуговування, на 20% — від спадковості, ще на 20% — від довкілля і на 50% — від способу життя. Значна частина хвороб обумовлена шкідливими звичками самої людини, порушенням санітарно-гігієнічних норм, неправильним харчуванням, відсутністю режиму праці й відпочинку.
Наші пращури намагалися берегти здоров’я з дитинства. Важливе значення для виховання здорового способу життя мали купання, рухливі ігри, загартовування, посильна фізична праця тощо. Такий підхід забезпечував збереження й зміцнення фізичного, психічного, духовного й соціального здоров’я.
Проте повністю вберегтися від хвороб важко. Найбільш уразливими були й залишаються діти, що зумовлювало високу дитячу смертність аж до XX ст. Звичайно, люди не корилися хворобам і намагалися різними способами позбутися їх. Для лікування використовували всілякі обряди, цілющі властивості рослин і мінерали — все те, що тепер називають народною медициною. Доволі часто хвороби справді відступали. Ще із часів Київської держави були відомі рецепти із цілющих трав монаха Києво-Печерської лаври Агапіта.

Переглянути відео за посиланням 
https://www.youtube.com/watch?v=nTmndfMUH6M

https://www.youtube.com/watch?v=OrBZ8yMKGm0

https://naurok.com.ua/prezentaciya-turbota-turbota-pro-zdorov-ya-medicina-apteki-sport-yak-kolis-provodili-vilniy-chas-44352.html


Повторити параграфи 9-18 ; Підготуватися до уроку узагальнення який відбудеться 25.05.


Шановні учні 5-А, 5-Б класів! 
25. 05.20 (понеділок)  з 14.00 до 15.00  відбувається онлайн - тестування 
за темою «Усе має минуле (посилання буде на сайті).
Оцінка за тему складається з оцінок за вчасне та систематичне виконання  Д/З (основний критерій)  + результати тестування.
Роботи з Д/З надсилати у Viber за номером - 0688400623 або на пошту за адресою - razd2302@gmail.com (Поліщук Л.В.) 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7426946

25.05.
Урок узагальнення за темою "Історія України в пам'ятках"

Шановні учні 5-В, Г, Д  класів виконуємо тести за посиланням  до 19 год.

join.naurok.ua  kod 4285958

Домашнє завдання: повторити параграфи 21-24 (27.05 відбудеться  онлайн тестування за темою "Усе має минуле" для учнів 5-В, Г, Д класів, посилання буде на сайті  з 15 год до 18 год.

27.05.
Підсумкове узагальнення 

доступ відкрито з 18 год 30 хв до 19 год 30 хв
посилання для тесту  join.naurok.ua код доступу:2217889
























Комментарии

  1. 3. Із якою метою відбувалося знищення украхнської мови та культури за радянських часів?
    У вас помилка не української а української

    ОтветитьУдалить
  2. А коли буде ссилка на тест 25.05.20

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

      Удалить
  3. сьогодніи контрольна для 5-д?

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Громадянська освіта. Сталий розвиток.